MB95.RO va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
• Curierat rapid - Livrare in 1-2 zile lucratoare pe intreg teritoriul Romaniei.
• Ridicare din Sediul Nostru - Pitesti, Strada George Cosbuc nr 40 bis, Jud Arges, cod postal 110103.
MB95.RO va pune la dispozitie urmatoarea politica de retur:
• Returul produselor se poate efectua in termen de 14 zile de la primirea acestora, indiferent de motivul returnarii, clientul avand obligatia sa ne instiinteze telefonic sau prin e-mail, urmand ca noi sa efectuam o comanda de ridicare a produselor catre firma de curierat in vederea procesarii returului.
• Produsele vor fi acceptate la retur doar in conditiile in care acestea se returneaza in aceeasi stare in care au fost livrate si nu prezinta urme de folosinta sau alte defecte.
• De asemenea, va rugam sa ambalati corespunzator produsele returnate, astfel incat sa va asigurati ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului. In situatia in care produsele ajung deteriorate, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul in functie de starea in care se afla produsul returnat.
• Returnarea produselor se poate face in cel mult 14 zile de la primirea acestora.
• Returnarea aferenta contravalorii produselor trimise si acceptate la retur, se va efectua doar intr- un cont IBAN, care va fi furnizat de catre client.
• Viramentul bancar se va efectua in termen de maximum 14 zile de la momentul notificarii cu privire la decizia returnarii produselor, daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile de la achizitie.
• Nu se percep taxe suplimentare pentru procesarea returului.
• Taxele de transport pentru retur sunt suportate de catre client in cazul in care produsul a fost comandat gresit sau clientul doreste returnarea produsului din motive subiective si/sau personale.
• Taxele de transport pentru retur sunt suportate de catre vanzator in cazul in care produsul este livrat gresit sau in situatii de incompatibilitate/imposibilitate de folosinta.
În România, returnarea produselor este reglementată de Legea nr. 449/2003 și Ordonanța de Urgență nr. 34/2014. Aceste acte normative au fost concepute pentru a proteja drepturile consumatorilor și pentru a asigura faptul că aceștia pot returna produsele achiziționate în anumite condiții. În esență, aceste legi garantează faptul că oricine a cumpărat un produs are dreptul de a-l returna în cazul în care nu este mulțumit de calitatea acestuia sau dacă a constatat că produsul are un defect.
Conform prevederilor acestor legi, consumatorii au următoarele drepturi: